Campagneteam

De PvdA Amstelveen voert het hele jaar door campagne. We trekken regelmatig de Amstelveense wijken en buurten in om bewoners te spreken. Wij luisteren dan naar wat goed gaat in de wijk en wat beter kan. Natuurlijk vertellen wij hen ook wat de PvdA Amstelveen voor de Amstelveense bevolking doet, in hun wijk en in de rest van Amstelveen. In deze tijd van Corona gaat dat natuurlijk niet zo makkelijk en moeten we vooral digitaal informatie ophalen. We organiseren debat- en thema-avonden zodat we toch weten hoe onze leden en inwoners denken over belangrijke onderwerpen.

Meedoen?

Voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 zoeken we enthousiaste mensen die tijd en energie hebben om onze boodschap uit te dragen. We zoen dat op verschillende manieren.
Canvassen is het van deur tot deur gaan bij bewoners. Je bent enthousiast en houdt ervan een praatje te maken met mensen. Je bent het gezicht van de PvdA en kan vooral goed luisteren. Je inventariseert wat de mensen vinden van hun buurt en wat de (lokale of landelijke) politiek zou moeten veranderen. De resultaten worden bewaard en teruggekoppeld naar de bewoners, afdeling en het landelijke campagneteam. Je bent een belangrijke schakel in de campagne!

Naast het canvassen kun je natuurlijk ook op andere manieren betrokken zijn bij de campagne. Denk bijvoorbeeld aan flyeren, thema-avonden organiseren en meedenken met de fractie.

Wil je meedoen aan onze campagne-activiteiten? Neem dan contact op met voorzitter Anna Kaal via 06-12199580 of mail naar [email protected]