11 april 2016

Langs de Akker 5, Amstelveen

JAARBIJEENKOMST PvdA Amstelveen

KRACHTIGE WIJKEN
Wijken krachtig maken, Sociale Cohesie bevorderen en zeggenschap op wijkniveau neer leggen. Mooie doelen, de afdeling wil dit beleid ondersteunen en meedenken met de fractie en wethouder hierover. Stap in de werkgroep Wijken en geef dit vorm!

SOCIAAL BELEID
Gemeentes hebben steeds meer verantwoordelijkheid in zorg en welzijn. Deze nieuwe en bestaande verantwoordelijkheden zijn divers, complex en DE parels op onze politieke agenda. Ze moeten gekoesterd en ontwikkeld worden. Doe mee aan de denktank Sociaal Beleid!

BETAALBAAR WONEN
Wonen in de randstad is duur en in Amstelveen nog duurder. Betaalbare woningen zijn schaars, lange wachttijden voor starters en weinig doorstroming. Een hardnekkig vraagstuk waar alle creativiteit bij welkom is. De fractie manifesteert zich hier krachtig op. Ondersteun deze beweging en kom in de begeleidingsgroep Wonen!

ZICHTBAARHEID en LAAT JE HOREN
Op zoek naar nieuw elan, vernieuwde zichtbaarheid een nieuw geluid en gebruik van de nieuwe media. Een programmagroep communicatie en zichtbaarheid pakt deze taak op. Blaast de website nieuw leven in, ontwikkelt zichtbare lijnen in de (social) media en geeft vorm aan de campagnes en wijkacties. Deskundigheid en energie voor deze programmagroep zijn zeer welkom: voel je uitgenodigd!

ASPIRANT BESTUURSLID
Een klein en krachtig kernbestuur kan altijd vernieuwing gebruiken, doorstroom en aanvulling worden komend jaar gezocht. Interesse, kom meedoen als aspirant bestuurslid.

CAMPAGNECOÖRDINATOR
Hoe meer stemmen hoe krachtiger ons politieke geluid. Een geslaagde campagne valt of staat met een gedreven, stimulerende en effectieve campagnecoördinator. Door het vertrek van de huidige coördinator zoeken we de beste vervanger: interesse? Meld je.

WIJKENQUETES en CAMPAGNE
Ben je een doener en wil je geen vaste rol: altijd zijn we op zoek naar mensen die mee gaan de wijken in om vragen, zorgen, signalen op te halen en de PvdA zichtbaar te maken. Laat weten dat je dit wilt en we nodigen je telkens persoonlijk uit: meedoen geeft meer energie dan het je kost!

INTERESSE?

Ad Verkleij:                       [email protected]                                        Tel :  0651046989

Henk Bleekemolen:       [email protected]                          Tel :  0611044094

www.amstelveen.pvda.nl