Campagneteam

De PvdA Amstelveen voert het hele jaar door campagne. We trekken iedere week de Amstelveense wijken en buurten in om bij bewoners  aan te bellen. Wij luisteren dan naar wat goed gaat in de wijk en wat beter kan. Natuurlijk vertellen wij hen ook wat de PvdA Amstelveen voor de Amstelveense bevolking doet, in hun wijk en in de rest van Amstelveen.

Doe mee! En word lid van het Amstelveense campagneteam.
Canvassen is het van deur tot deur gaan bij bewoners. Je bent enthousiast en houdt ervan een praatje te maken met mensen. Je bent het gezicht van de PvdA en kan vooral goed luisteren. Je inventariseert wat de mensen vinden van hun buurt en wat de (lokale of landelijke) politiek zou moeten veranderen. De resultaten worden bewaard en teruggekoppeld naar de bewoners, afdeling en het landelijke campagneteam. Je bent een belangrijke schakel in de campagne!

Naast het canvassen kun je ook op andere manieren betrokken zijn bij de campagne. Neem daarvoor gerust contact op met ons op.

Bel met de campagnecoördinator Suzanne Piet via 06-43292698 of stuur een mail naar suzannepiet@outlook.com.