13 mei 2021

Kandidaatsraadsleden gezocht!

Samenwerken aan een Amstelveen voor iedereen? Wij zoeken kandidaatsraadsleden voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022. Lees hier hoe het werkt.

Kandidaatsraadsleden gezocht

Voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022 heeft de PvdA Amstelveen een onafhankelijke kandidaatstellingscommissie ingesteld. Deze stelt zich hier aan je voor.

Op basis van de aanmeldingen en gesprekken met kandidaten zal deze de ledenvergadering  een voorstel doen voor de kandidatenlijst. De procedure en planning voor het opstellen van een kandidatenlijst wordt hier binnenkort gedeeld.

Voel jij je betrokken bij Amstelveen? Wil je bijdragen aan een eerlijke samenleving met kansen voor iedereen? Overweeg je je kandidaat te stellen voor de PvdA Amstelveen? Lees dan ook de profielschets  (voor fractielid, fractievoorzitter en wethouder) door.

Informatiebijeenkomst

Op donderdag 3 juni 20.00 organiseren we een online informatiebijeenkomst voor leden (en niet-leden) die overwegen zich kandidaat te stellen. Hier kun je met vragen terecht over de procedure, het raadswerk etc. Interesse? Meld je hiervoor even aan via [email protected], dan krijg je een link toegestuurd.

Stoomcursus

Ook organiseert de PvdA stoomcursussen raadslidmaatschap op 25 & 27 mei en 15 & 17 juni (19.30 – 21.15). Kijk voor meer informatie op: https://www.pvda.nl/wil-jij-pvda-raadslid-worden/.